Budując przekaz reklamowy dochodzimy do najbardziej trudnego momentu, czyli do potrzeby zakupu, do pragnienia posiadania mojego produktu (lub usługi). Jak #wzbudzić pragnienie to kluczowy moment naszej reklamy, tu zaczyna się profesjonalizm naszego zespołu.

Pragnienie pojawi się wtedy, kiedy potrafisz zarazić swoim produktem lub usługą. Tu powstaje pytanie jak wzbudzić to pragnienie; jak i za pomocą jakich narzędzi rozbudzić pragnienie wśród potencjalnych klientów.

Najwięcej możliwości obecnie daje internet - strona internetowa, blog, fanpage, portal społecznościowy, sklep internetowy – który wykorzystuje takie techniki jak wideo, fotografia, grafika, banery reklamowe, interaktywne zwiedzanie Twojej firmy, itd. Tu w Internecie, przemawiając językiem korzyści, na różne sposoby udowadniając, że produkt reklamowany jest niezbędny, możesz wzbudzić w potencjalnym kliencie pragnienie pozostania Twoim rzeczywistym klientem. Tu bazujemy na hierarchii potrzeb i na wszelkich mechanizmach znanych z psychologii społecznej. Tu też powstaje problem, bo nie ma jednej sprawdzonej metody, a hierarchia potrzeb i mechanizmy nimi kierujące są tak złożone, że sam, drogi Kliencie, sobie z tym nie poradzisz.

 

Pojedź windą, będzie pewniej:
projektowanie graficzne , strony internetowe , druk i DTP , fotografia reklamowa , hosting www , aktualizacja stron internetowych.